Obsahová strategie
Co je to obsahová strategie?
Co je to obsah? Jsou to důležité informace, rady a tipy, které pomohou návštěvníkovi webu rozhodnout se, že právě nákup u Vás je ten pravý a že Vy jste opravdu ti, kteří tomu rozumí. Vždy je potřeba zvážit, jaký obsah bude zajímavý právě pro Vaše návštěvníky, co je bude lákat. Pro někoho jsou to články, pro někoho video, pro jiné fotografie nrbo recenze. Možností je hodně.
Dnes nestačí nabízet jen produkty, to dělá každý. Je to o tom dát návštěvníkovi něco navíc a cílit tak na jeho zájmy. Odlište se od konkurence a vytvářejte hodnotný obsah, díky kterému se budou Vaši zákazníci vracet. Dnes si totiž lidé nevybírají pouze podle ceny, myslete na to.
Komu je obsahová strategie určena?
Především pro ty z Vás, kteří chcete lépe pracovat s návštěvníkem a mít tak větší pravděpodobnost proměnit jej na zákazníka, ideálně takového, který bude nakupovat opakovaně a rád Vás doporučí dále.
Jaké prvky se nejčastěji používají?
- Články
- Návody a tipy
- Recenze
- Hodnocení
- Novinky
- Zajímavosti
- Otázky a odpovědi
- Fotografie
- Fotonávody
- Video návody
- Vídeo recenze
Cena za obsahovou strategii
Cena je stanovena na částku 6 000 Kč nebo formou konzultací v hodnotě 1 600 Kč/hodina.
- 10.7.2013 - Infografika: Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá?
- 28.6.2013 - UXcamp Europe 2013 Berlín
- 21.6.2013 - „Ten SEO a PPC expert byli žabaři, navíc mi pořád mluvili do mé práce“, řekl majitel eshopu
- 11.6.2013 - George S. Clason: Nejbohatší muž v Babylóně
- 9.6.2013 - 8. sraz nezávislých profesionálů NaVolneNoze.cz ve Valticích
Aktuální vytíženost
- Přijímám další zakázky